خانه » ۱۳۹۱ » آبان

بایگانی های ماهانه: آبان ۱۳۹۱

تبلیغات در گوگل ادوردز: اصول نوشتن متن آگهی (بخش دوم)

اصول نوشتن متن آگهی

به طور خلاصه مشخصات متن یک آگهی در گوگل ادوردز به ترتیب زیر است: عنوان اول تبلیغ                     حداکثر ۳۰ کاراکتر، شامل فاصله‌ها عنوان دوم تبلیغ                   حداکثر ۳۰ کاراکتر، شامل فاصله‌ها توضیحات                            حداکثر ...

ادامه مطلب »

تبلیغات در گوگل ادوردز: اصول نوشتن متن آگهی (بخش نخست)

اصول نوشتن متن آگهی

مانند بیش‌تر آگهی‌های تجاری برای بسیاری از آگهی دهنده هایی که برای تبلیغات از گوگل ادوردز استفاده می‌کنند، نوشتن متن تبلیغات و تعیین شعارهای تبلیغاتی اصلاً کار دل‌پذیری نیست. با این حال متن آگهی بسیار مهم است. جست‌جو کننده به دنبال پاسخی برای سؤال خود یا راه حل مشکل خود است. اگر کسب و کار شما می‌تواند این خواسته او ...

ادامه مطلب »

انتخاب کلیدواژه های تبلیغاتی برای گوگل ادوردز: اطلاع از وضعیت جست‌جوی عبارت‌ها با گوگل ترندز

اطلاع از وضعیت جست‌جوی عبارت‌ها با گوگل ترندز

«گوگل ترندز» (Google Trends) ابزار رایگانی است برای آگهی دهنده های گوگل ادوردز، بازاریابان اینترنتی و محققان که الگوهای جست‌جو را بر اساس منطقه، موضوع، بازه های زمانی، و دسته بندی‌های مختلف با هم مقایسه می‌کند. قبلاً گوگل سرویس دیگری به نام «اینسایتز» (Insights) یا به طور کامل‌تر «Google Insights for Search» نیز داشت که داده های مورد استفاده‌ آن با داده ...

ادامه مطلب »

حساب تبلیغات گوگل ادوردز: استفاده از ابزار کلیدواژه

ابزار کلیدواژه

یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای بازاریابی و تبلیغات با استفاده از موتورهای جست‌جو «ابزار کلیدواژه» گوگل ادوردز (Keyword Tool) است که به رایگان در همه حساب‌های ادوردز وجود دارد. برای دست‌رس به این ابزار به زبانه «تحلیل و ابزارها» (Tools and Analysis) در حساب گوگل ادوردز خود بروید. به کمک این ابزار می‌توانید تشخیص دهید چه کلیدواژه هایی را باید در ...

ادامه مطلب »

مشاهده گزارش عبارت‌های جست‌جو شده در گوگل برای تبلیغات ادوردز (۲)

مشاهده گزارش عبارت‌های جست‌جو شده در گوگل برای تبلیغات ادوردز

در مطلب پیش گفتیم که در گوگل ادوردز می‌توانید گزارش جستارهایی که تبلیغات‌تان از آن‌ها کلیک دریافت کرده اند را ببینید. شما می‌توانید از این جستارها تعدادی را به میل خود به عنوان کلیدواژه های منفی یا مثبت به گروه آگهی یا کمپین‌تان اضافه کنید. از این جستارها آن‌هایی که انطباق‌شان دقیق نبوده جزو کلیدواژه های شما نیستند. شما می‌توانید ...

ادامه مطلب »