خانه » ۱۳۹۱ » مهر (صفحه 4)

بایگانی های ماهانه: مهر ۱۳۹۱

امتیاز کیفی، معیار سنجش سودمندی تبلیغات برای نمایش در گوگل ادوردز

امتیاز کیفی، معیار سنجش سودمندی تبلیغات برای نمایش در گوگل ادوردز

امتیاز کیفی (Quality Score) یا QS یکی از مهم‌ترین اعدادی است که در حساب تبلیغات گوگل ادوردز خود با آن برخورد می‌کنید. از نظر گوگل امتیاز کیفی معیاری است برای سنجش سودمندی آگهی برای جستجوکننده. امتیاز کیفی مقداری است که به شکل پویا و هر مرتبه که کاربری در گوگل جست‌جویی انجام می‌دهد که با یکی از کلیدواژه‌ های شما ...

ادامه مطلب »

مزایده گوگل ادوردز: محاسبه رتبه تبلیغات

مزایده گوگل ادوردز: محاسبه رتبه تبلیغات

گفتیم که برای نمایش تبلیغات در گوگل الگوریتم گوگل ادوردز در مرحله نخست هم‌زمان با جست‌جوی کاربر با محاسبه یک امتیاز کیفی آگهی‌های واجد شرایط برای شرکت در مزایده یعنی آگهی‌های نامزد شده برای نمایش داده شدن در صفحه نتایج جست‌جو را تعیین می‌کند. سپس ادوردز برای آگهی‌های نامزد نمایش یک امتیاز کیفی دوم محاسبه می‌کند که در آن کیفیت ...

ادامه مطلب »

مزایده گوگل ادوردز: روش رتبه بندی تبلیغات در گوگل

روش رتبه بندی تبلیغات در گوگل

انتخاب تبلیغات برای نمایش در گوگل ادوردز بر اساس یک مزایده (Auction) است که به شکل زمان‌—– واقعی -یعنی هر بار که کاربری در گوگل جست‌جویی انجام می‌دهد- برگزار می‌شود. تبلیغات برنده این مزایده در صفحه نتایج جست‌جوی گوگل به نمایش در می‌ آیند. آگهی برنده‌ ای که رتبه بالاتری داشته باشد نسبت به دیگر آگهی‌ها جای بهتری در صفحه ...

ادامه مطلب »