خانه » ۱۳۹۱ » مهر (صفحه 3)

بایگانی های ماهانه: مهر ۱۳۹۱

افزایش امتیاز کیفی کلیدواژه ها در تبلیغات گوگل ادوردز (۱)

افزایش امتیاز کیفی کلیدواژه ها در تبلیغات گوگل ادوردز

در بیش‌تر موارد ترفندهای بهبود امتیاز کیفی در کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادوردز ساده اند اما ارتقای امتیاز کیفی ممکن است گاه خسته کننده باشد. این ترفندها دو محور اصلی دارند: افزایش نرخ کلیک‌خور و افزایش مرتبط بودن. نخست باید کلید‌واژه‌ هایی را که امتیاز کیفی پایینی دارند تعیین کنید؛ مثلاً می‌توانید در حساب کاربری‌تان از یک فیلتر استفاده کنید و کلیدواژه‌ هایی ...

ادامه مطلب »

پیدا کردن امتیاز کیفی تبلیغات در حساب کاربری گوگل ادوردز

پیدا کردن امتیاز کیفی تبلیغات در حساب کاربری گوگل ادوردز

حالا که این همه از اهمیت امتیاز کیفی در تبلیغات گوگل ادوردز گفتیم باید بتوانیم امتیاز کیفی کلیدواژه ها را به نحوی در حساب ادوردز ببینیم. واقعیت این است که این کار بسیار ساده است و از چند طریق شدنی است. ۱- از طریق ستون «Status»: اگر در منوی بالای صفحه روی زبانه‌ «Campaigns» کلیک کنید می‌توانید از نمایش درختی ...

ادامه مطلب »

محاسبه امتیاز کیفی تبلیغات در گوگل ادوردز

محاسبه امتیاز کیفی تبلیغات در گوگل ادوردز

فاکتورهای متعددی در محاسبه امتیاز کیفی کلیدواژه های تبلیغاتی گوگل ادوردز مؤثرند؛ برخی از آن‌ها را شما می‌توانید ارتقا دهید و برخی از کنترل شما خارجند. وزن و تأثیر دقیق هر کدام از این فاکتورها را گوگل به طور مشخص اعلام نمی‌کند، زیرا مدل‌های محاسبه امتیاز کیفی پیچیده و متغیر است و به بازده هر آگهی برای هر جستار وابسته ...

ادامه مطلب »

کاربردهای امتیاز کیفی در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز

کاربردهای امتیاز کیفی در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز

امتیاز کیفی در فرآیند مزایده ادوردز چند کاربرد عمده دارد: امتیاز کیفی تعیین می‌کند که آیا کلیدواژه شما برای رقابت در مزایده واجد شرایط است یا نه. وقتی یک جستار گوگل با یکی از کلیدواژه‌های شما مطابقت داشته باشد سیستم ادوردز برای تعیین صلاحیت شما برای شرکت در مزایده یک امتیاز کیفی برای آن کلیدواژه محاسبه می‌کند. اگر این امتیاز پایین ...

ادامه مطلب »

محاسبه هزینه واقعی یک کلیک روی تبلیغات شما در گوگل ادوردز

محاسبه هزینه واقعی یک کلیک روی تبلیغات شما در گوگل ادوردز

قبلاً گفتیم که در نمایش تبلیغات در گوگل از طریق ادوردز امتیاز کیفی هم‌پایه بید ماکزیموم اهمیت دارد. حتی ممکن است در مزایده با هزینه کم‌تر ولی کیفیت بیش‌تر، رتبه‌ی بهتری به دست بیاید. هم‌چنین بالا بودن امتیاز کیفی در کاهش هزینه واقعی آگهی‌های شما مؤثر است. می‌خواهیم در مثال زیر نشان دهیم این اتفاق چطور ممکن است بیفتد. مقداری ...

ادامه مطلب »