خانه » ۱۳۹۱ » مهر (صفحه 2)

بایگانی های ماهانه: مهر ۱۳۹۱

کلیدواژه های گوگل ادوردز: اهمیت مدل‌های انطباق در تبلیغات

مدل‌های انطباق

کلیدواژه‌های تبلیغاتی تعریف شده در گوگل ادوردز دو دسته‌ی کلی دارند: آن‌هایی که باعث نشان دادن آگهی می‌شوند و آن‌هایی که مانع نمایش آگهی می‌شوند. آگهی دهنده های تازه کار معمولاً به این دسته دوم که به آن‌ها «کلیدواژه های منفی» (Negative Keywords) گفته می‌شود بی توجهند. اما برای موفقیت آگهی کلیدواژه های منفی بسیار مهمند. در برخی موارد حتا ...

ادامه مطلب »

سازمان دهی کلیدواژه های هدف تبلیغ در گوگل ادوردز

سازمان دهی کلیدواژه های هدف تبلیغ در گوگل ادوردز

پس از آن‌که لیست کلیدواژه ها تعیین شد، باید آن‌ها را سازمان دهی کرد. هر دسته از کلیدواژه ها که مضمون مرتبط با هم دارند می‌توانند به یک گروه آگهی جدا تبدیل شوند. در ادوردز می توانید برای هر گروه آگهی یک متن آگهی مجزا داشته باشید. در این صورت متن آگهی می‌تواند انطباق خوبی با مضمون هر دسته از ...

ادامه مطلب »

کاربران چه را جست‌جو می‌کنند و تبلیغات گوگلی شما چگونه باید از این جست‌جوها استفاده کند؟

کاربران چه را جست‌جو می‌کنند

نمایش تبلیغات شما در گوگل ادوردز وابستگی کامل به انطباق جست‌جوی کاربر با کلیدواژه های آگهی دهنده دارد. خوب است به انگیزه های کاربران برای جست‌جو در گوگل بپردازیم. وقتی انگیزه های کاربران مشخص شد تحقیق برای انتخاب کلیدواژه های مناسب آغاز می‌شود و حساب تبلیغاتی ادوردز بر اساس کلیدواژه های انتخابی سازمان می‌یابد. برخی از دلایل جست‌جوی افراد در ...

ادامه مطلب »

کلیدواژه ها: پایه تبلیغات گوگل ادوردز

کلیدواژه ها: پایه تبلیغات گوگل ادوردز

کلیدواژه ها (Keywords) پایه مزایده ادوردزند. ادوردز رقابتی است میان همه آگهی دهنده هایی که می‌خواهند تبلیغات‌شان وقتی کاربر یک کلیدواژه یا واژه‌ی مشابه آن را تایپ می‌کند نشان داده شود. آگهی دهنده ها بیش‌ترین مقداری را که مایلند برای کلیک روی هر آگهی پرداخت کنند مشخص می‌کنند. این مقدار در حساب کاربری به صورت بید ماکزیمم CPC معین می‌شود. ...

ادامه مطلب »

افزایش امتیاز کیفی کلیدواژه ها در تبلیغات گوگل ادوردز (۲)

افزایش امتیاز کیفی کلیدواژه ها در تبلیغات گوگل ادوردز

یک آگهی بهتر از کلیدواژه مورد نظر در سرخط آگهی و/یا URL نمایشی استفاده می‌کند. هم‌چنین برخی از کلیدواژه ها می‌توانند در سطرهای متن آگهی هم نمایش داده شوند. فقط دقت کنید که آگهی‌تان پر از تکرار کلمات نباشد: مرکز تخصصی تبلیغات در گوگل تبلیغات هدفمند در جست‌جوگر گوگل کم‌هزینه و پربیننده،ثبت سفارش آنلاین www.example.com/google-adwards متن جدید بر کلیدواژه تمرکز ...

ادامه مطلب »