خانه » ۱۳۹۱ » شهریور

بایگانی های ماهانه: شهریور ۱۳۹۱

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: استثنا کردن IP، رهگیری URL مقصد، کپی کردن تنظیمات

استثنا کردن IP، رهگیری URL مقصد، کپی کردن تنظیمات

من تمام تلاش خود را می‌کنم که این آخرین مطلب درباره تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل باشد. امیدوار باشید ۹- استثنا کردن IP:‌ ممکن است به هر دلیلی دوست نداشته باشید تبلیغات‌تان در گوگل برای یک IP خاص یا گروهی از IPها نشان داده شود. مثلاً شاید این IPها مال یک نامردی باشد که بدون رساندن هیچ سودی به شما فقط ...

ادامه مطلب »

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: انطباق، آزمایش، بهینه سازی خودکار

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: انطباق، آزمایش، بهینه سازی خودکار

شما هنوز چند گزینه دیگر برای بهینه سازی تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز خود دارید. در طولانی شدن این رشته نوشته ها من بی تقصیرم. گوگل در طراحی خود زیادی ایده آل گرا بوده است. اما با تمام این تنظیماتی که گوگل برای کمپین فراهم کرده حتا من هم می‌توانم موارد دیگری را برای افزودن به این تنظیمات توصیه کنم! ...

ادامه مطلب »

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: تحویل، آمار جمعیتی، پلاس وان

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: تحویل، آمار جمعیتی، پلاس وان

تنظیمات اضافی کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز را ادامه می‌دهیم. تا الآن تقریباً تنظیمات مهم کمپین را پوشش داده ایم. ۳- تحویل آگهی: تحت این برچسب تنظیمات بیش‌تری بر نحوه نمایش آگهی‌ها قابل اعمال است که شامل دو خاصیت چرخش آگهی (Ad Rotation) و محدودیت تکرار (Frequency Capping) می‌شود. آ-چرخش آگهی: عمل‌کرد نسخه های متفاوت آگهی در داخل یک گروه آگهی ...

ادامه مطلب »

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: برنامه ریزی زمانی

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: برنامه ریزی زمانی

ادامه تنظیمات اضافی کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز ۲- زمان بندی (Schedule): می‌‌توانید زمان شروع کمپین و زمان توقف آن را بر اساس تاریخ تعیین کنید. چنان که در شکل بالا می‌بینید می‌توانید کمپین‌تان را بسازید اما فعال شدن آن را به تاریخی در آینده (Start date) موکول کنید. هم‌‌چنین می‌توانید تاریخی برای متوقف شدن کمپین (End date) تعریف کنید. گزینه ...

ادامه مطلب »

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: روش تحویل

تنظیمات کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز: روش تحویل

اکنون به توضیح تنظیمات اضافی کمپین می‌پردازیم. برای دست‌رس داشتن به این تنظیمات هر شبکه ای را که برای نمایش آگهی‌تان انتخاب کرده باشید حتماً باید در تنظیمات نوع کمپین گزینه «All features» را به جای گزینه «Standard» انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه لیست جدیدی از تنظیمات پس از تنظیمات اصلی ظاهر می‌شود. ۱- روش تحویل (Delivery Method): جزو ...

ادامه مطلب »